יום שלישי, 5 בפברואר 2013

להתאהב בכל פעם מחדש ב-Value Place Hotel Bessemer ,בסמר, אלבמה, ארצות הברית

בסמר, אלבמה, ארצות הברית, Value Place Hotel Bessemer

Value Place Hotel Bessemer

בValue Place Hotel Bessemer יש אולמות טניס, מסלול גולף, ומכבסה.

בין השרותים והמתקנים שיש בValue Place Hotel Bessemer תמצאו מיני-גולף ודרייבינג ריינג' (גולף). הגיש לאינטרנט זמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להישאר מעודכנים גם במהלך השהייה. המעברים בValue Place Hotel Bessemer מותאמים למעבר של כסאות גלגלים.

כל החדרים המודרניים של Value Place Hotel Bessemer מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מטבח מאובזר, כבלים / לוויין וטלוויזיה. כל חדר מציע גם מגהץ, טלפון ומקרר. המטבח מאובזר במיקרוגל.

מתוך מבחר אתרי התיירות הפופולריים אשר ליד המלון תמצאו גם את מוזיאון האמנות בבירמינגהם, AT&T City Center והיכל התהילה של הג'אז באלאבאמה. ונסיעה של 10 דקות מהמלון תביא אתכם אל Rampage Roller Coaster, Bessemer Hall of History ופארק השעשועים ויז'נלנד.

כללי

נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מוטות אחיזה באמבטיה, מכונות אוטומטיות

פעילויות

מגרשי טניס, מסלול גולף, שייט בסירה, מועדון לילה, מגרשי טניס - מקורים, פעילויות ימיות, דיג, מיני-גולף, רכיבת סוסים, מגרשי טניס - חיצוניים

שירותים

מעלית, משק בית, מכונת צילום , שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


5535 Academy Drive, בסמר, אלבמה, ארצות הברית


 

עם hotels-seeker.com תוכלו לבצע השוואת מחירים אחת עבור Value Place Hotel Bessemer (Alabama) ולקבל הדיל הטוב ביותר מתוך מאות אתרי הזמנות. הבטחה למחיר הטוב ביותר ב Value Place Hotel Bessemer (Alabama) כשמבצעים את החיפוש עם hotels-seeker.com.

Value Place Hotel Bessemer
בסמר
אלבמה, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה